laupäev, 30. november 2013

Armastus esimesest õhusõõmust...

HK on lihtsalt suurepärane! Kui kuskil suurlinnas elada siis HK Kowloon-i piirkonnas.

CS kaudu võttis S-iga ühendust kohalik nimega Ching ( inglise nimega Candice). Kuna S oli ikka veel veidi tõbine siis sain Chingiga üksi kokku. Ja väga tore et ta meiega ühendust võttis. Käisime jalutasime niisama ringi, käisime Kowlooni ühes suuremas kui mitte suurimas luxbrändide kaubamajas. Peamiselt sellepärast et Ching töötas seal varem ja tahtis tervitada oma endisi kolleege. See oli umbes kaubamaja+virukeskuse suurune laburünt mis koosnes eranditult brändipoodidest. Minusuguse vaesuri jaoks üsna igav koht - ainuke koht kust oleksin midagi osta tahtnud v suutnud oli Starbucks kohvik. Aga mul polnud parajasti isu keskpärase kohvi eest jõhkralt üle maksta.
"Vaestele" oli pea sissepääsu juurde ehitud jõuluteemaline atraktsioon mis  oli rahvast pungil ja äärmiselt populaarne "selfi"-piltide tegemise koht. Nägin isegi ühte ülikoolilõpetajat lillesülemi ja tekliga oma emale poseerimas. Ilus.
Siis jalutasime Kowlooni praamisadamas ja jälgisimee iga õhtu kell 8 toimuvat, 15 minutilist laser ja LED valgus-etendust vastaskaldal. Kowloonist lõunasse jääv HK saar on Kowloonist kallim äriregioon mille põhjakallast kaunistab valguskujundatud pilvelõhkujate siluett. Kella kaheksane show on jälgitav just Kowlooni kaldalt ja koosneb muusika taktis mänglevast pilvelõhkujate fasaadi valgustusest ja pilvelõhkujate katustele paigutatud laserite mängust.

Hiljem on mul plaanis oma postitusi oluliselt täiendada viidetega - aga kuna hiinas on internet äärmiselt tsenseeritud ( lääne viiest kõige populaarsemast lehest on u 3 blokeeritud), ja youtube vm linkide lisamine võimatu.

Siis jalutasime lähedal asuvasse muuseumi, vaatasime sealses kuppelkinos filmi Maa kliima kujunemisest ja praegustest arengutest.

Siis jalutasime tagasi Kowlooni keskme poole, käisime ööturul - sõime kohalikus "restoranis" õhtust. Restoran jutumärkides sest ma ei oska neid söögikohti kuidagi paremini veel kutsuda. Oma kileseinte ja ajutiste fasaadilahendustega meenutavad need kohati veidraid kasvuhooneid. Aga toit on heal tasemel, ja soodne ning üldiselt on see viisakas koht kuhu oma kaaslase või ka perega sööma minna. Eesti kontekstis näevad need välja aga midagi Baltijaama Nehatu sugust kui selle klaasfasaad oleks kilest ja koormakatetest :).

Järgmise päeva hommikul läksin üsna vara, nii u 9 ajal välja et enne kell 3pm väljuvat bussi tänavaturult uut aluspesu vm huvitavat osta. Esialgu oli plaanis ka maniküüris käia, aga päeval ja öösel on siin tänavad nii erinevad. Vastavalt nädalapäevale ja kellajale on avatud erinevad poed ja tänav täis erinevaid kauplejaid. Niiet ei leidnud seda ilusalongi ülesse mida eelmisel õhtul silmanud olin. Küüsi pidin siis lõikama mu med-pakis olnud väga jõhkrate minikääridega.
Turul sattusin ainult kauplemise suhtest põikpäisete müüjate peale, mistõttu ostsin aluspüksid lõpuks ühest Jaapani brändipoest.
Kell 1pm olin veel kokku leppinud lõuna Chingiga. Kuna eelmise õhtusöögi eest oli tema maksnud, ja ei tahtsin olukorda mingit tasakaalu tuua, siis tahtsin kindlasti ka lõuna päevakavasse mahutada.